به گزارش روابط عمومی شرکت تندیس تجارت باختر، نشست صمیمانه دکتر غلامعلی جعفرزاده رئیس هیئت مدیره و دکتر یوسف علیرضایی مدیرعامل شرکت تندیس تجارت باختر با کارکنان دفتر مرکزی و مدیران پروژه های این شرکت در روز شنبه مورخه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱  برگزار گردید.

دکتر جعفرزاده رئیس هیئت مدیره شرکت تندیس تجارت باختر ، حضور در جمع همکاران را مایه خوشحالی و مسرت دانست و با اشاره به اینکه نیروی انسانی هر مجموعه مهمترین رکن آن است تاکید کرد: بدون شک اگر بین مدیریت و کارکنان و همین طور بین واحد های مختلف همدلی ، صمیمیت و درک متقابل ایجاد شود ، ما در انجام ماموریتی که عهده دار هستیم قطعا موفق خواهیم شد.

دکتر جعفرزاده با توجه به بکارگیری خرد جمعی در مدیریت مجموعه ، از ارائه پیشنهادات، راهکارها و انتقادات همکاران استقبال کرده و آن را عامل پویایی شرکت دانسته و با تاکید بر لزوم راه اندازی نظام پیشنهادات خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی با همکاران باید تداوم داشته باشد و در بازه های زمانی منظم برگزار و مصوبات آن اجرایی شود.

دکترعلیرضایی مدیرعامل شرکت تندیس تجارت باختر ، نیز در این نشست با اشاره به هیئت مدیره مجرب و توانمند ، پرسنل متخصص و زحمتکش و توان فنی و مهندسی شرکت ، اظهار امیدواری کردند که امروز برای شرکت تندیس بهترین فرصت فراهم گردیده است تا بتواند با ارائه خدمات فنی و مهندسی در صنعت ساختمان مطرح شود.

در این نشست کلیه همکاران ستادی و مدیران پروژه با توجه به وظایف و مسئولیت هایشان به تشریح نقاط ضعف و قوت حوزه کاری خود پرداخته و پیشنهاداتی و راهکارهایی نیز ارائه کردند.

تاریخ انتشار : 1401/09/12